Werken bij Mifratel

Veel aandacht voor opleiding en een goede omkadering. Is dat voor jou belangrijk bij je zoektocht naar een nieuwe job? Voor Mifratel wel. Als contactcenteragent behoor je immers tot het hart van het bedrijf. Jouw prestaties zijn de directe sleutel tot ons succes. 

Daarom betekent opleiding voor Mifratel niet alleen het aanleren van de basisprincipes van telefonie. Het is ook meer dan een grondige cursus over de producten van onze klanten. Jou opleiden betekent voor ons investeren in jouw persoonlijke ontwikkeling en kijken naar jouw doorgroeimogelijkheden in ons bedrijf. Want alleen als jij je bij Mifratel goed voelt, kun je onze klanten tevreden maken. Anders gezegd, we verwachten goede resultaten, maar we zorgen ook dat je met plezier bij ons werkt!

Is een job bij Mifratel iets voor jou? 

Bekijk onze vacatures. Misschien zit er een functie bij waarin we elkaar kunnen vinden.

Spontaan solliciteren mag altijd!

 

Contactcentermedewerker

Taken en verantwoordelijkheden


Werkorganisatie

  • de interne organisatie en procedures van Mifratel kennen en begrijpen
  • u volgt de voor u opgestelde planning op
  • u beheerst de verschillende toepassingen die Mifratel jou voor jouw job ter beschikking stelt.


Werkuitvoering

Outboundtelefonie

  • je contacteert prospecten en/of klanten en biedt hen bepaalde producten of diensten aan (sales)
  • je maakt afspraken met prospecten voor vertegenwoordigers en beheert de agenda’s (agendabeheer)
  • je belt klanten op en gaat hun gegevens na en past ze waar nodig aan (databasebeheer) 
  • je belt prospecten of klanten op voor het afnemen van een enquête (tele-enquête)

Voor dit type telefonie ben jij degene die het initiatief neemt en door middel van een professionele aanpak het klantcontact tot een vruchtbaar einde brengt.

Inboundtelefonie

Je bent verantwoordelijk voor het behandelen van binnenkomende klantvragen, en helpt de klant op een efficiënte en klantvriendelijke manier verder.  Deze activiteit wordt bij voorkeur gecombineerd met de andere facetten van een contactcenter waarbinnen Mifratel actief is.

Fulfillment

  • administratieve afhandeling van de verkopen/orders in het softwaresysteem van de klant/opdrachtgever
  • het versturen van e-mails of faxen naar de klant
  • u past de principes van klantgericht telefoneren dagelijks toe
  • u vult de bekomen gegevens correct en nauwgezet in

Kwaliteiten en ervaringen

  • sterke communicatieve eigenschappen
  • je beheerst perfect één van de landstalen (NL/FR) of een andere taal (indien vereist)
  • je bent een enthousiast persoon
  • je werkt vlot met een pc 
  • je hecht belang aan kwaliteit
  • je bent nauwkeurig
  • je kunt goed luisteren
  • je hebt commerciële feeling
  • je kunt zelfstandig werken, mits een goede en persoonlijke omkadering

 

Contactcentermedewerker Financiële Diensten

Taken en verantwoordelijkheden

  • Ondersteuning van marketing en commerciële initiatieven met betrekking tot de bank- en verzekeringsproducten
  • Inkomende telefoonoproepen en e-mails beantwoorden van prospecten en bestaande klanten met betrekking tot de bank- en verzekeringsproducten
  • Klantinstructies uitvoeren en klachten van klanten afhandelen volgens de interne procedures
  • Proactief contact opnemen met klanten die een rekening openen of met proefgebruikers om deze te activeren

Kwaliteiten en ervaringen

  • Uitstekende mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden in Nederlands en Frans of Engels
  • Ervaring in financiële dienstverlening en/of verzekeringen (PCP attesten)
  • Business-georiënteerde en klantgerichte mentaliteit
  • Vermogen om op eigen initiatief en zelfstandig te werken
  • Flexibiliteit met betrekking tot taken en werktijden
  • Je hebt commerciële feeling, ervaring in een klantgerichte functie is wenselijk maar niet vereist
  • sterke communicatieve eigenschappen

 

IT medewerker

Als IT-specialist sta je in voor een heel breed takenpakket verspreid over de verschillende locaties van Mifratel. Zo ben je het aanspreekpunt voor vragen van medewerkers over applicaties, systemen, hardware, netwerk en telefonie. In samenspraak met je collega’s garandeer je een stabiele IT-omgeving.

Je krijgt de mogelijkheid om de organisatie in al haar aspecten te leren kennen. Je focust op dagdagelijkse ondersteuning, het opzetten van projecten en automatisatie van onze bedrijfsprocessen.

De juiste kandidaat behaalde minstens een A2 diploma in IT en kan eventueel een eerste ervaring in een soortgelijke rol voorleggen. Je bent gedreven, hands-on en denkt in oplossingen eerder dan problemen. Je bent planmatig, georganiseerd en hebt een proactieve houding.

Profiel

  • Je genoot een opleiding in een IT-gerelateerde richting of in Telecommunicatie.
  • Je hebt een uitstekende kennis Nederlands, en goede kennis Frans en Engels
  • Je sterktes situeren zich op vlak van klantgerichtheid, nauwkeurigheid en in team werken. Je bent analytisch en oplossingsgericht, en je neemt graag initiatief. Tenslotte ben je ook een echte teamplayer en wil je graag nog groeien en bijleren
  • Ervaring in telefonie is een pluspunt
  • Kennis van Filemaker Pro is een pluspunt
  • Kennis van HTML/Java is een pluspunt
  • Ervaring is geen vereiste maar wel een pluspunt

Aanbod

Je komt in een dynamisch team terecht en krijgt de kans om te werken met de nieuwste technologieën op gebied van telefonie en callcenter technologie.
Een uitdagende functie met reële leer- en groeimogelijkheden.
Tewerkstelling te Gent

Geïnteresseerd?

 

 

Wacht dan niet langer om uw kandidatuur, alsook uw motivatie te versturen

Vertrouwelijkheid gegarandeerd.

Solliciteer online

CV uploaden
Ik ga akkoord met de privacy policy door op verzend te klikken.