Mifratel onderhoudt uw klantenrelaties met zorg. Klanten werven, binden en helpen is onze passie. De tevredenheid van uw klanten doen groeien is ons doel.

Een team van meer dan 850 gedreven contactcentermedewerkers zetten zich hiervoor dagelijks in.

  • Continue verbetering
  • Resultaatgerichtheid
  • Integriteit
  • Empowerment
  • Open en geëngageerd

Nieuwe internationale topspeler in de klantencontactmarkt heet “YOURCE”

Mifratel en de Nederlandse klantcontact bedrijven PCS en FINTREX gaan verder onder het… Lees verder

Trends Gazellen 2019

Mifratel in Top Vijf van Grootste Aanwervers in Oost-Vlaanderen Lees verder

Mifratel: a Good Place to Work

Na analyse van de werkomgeving en de operationele omkadering kreeg Mifratel de kwalificatie… Lees verder

“Mifratel is een partner waar wij kunnen op rekenen voor de flexibiliteit die onze business nodig heeft…”

Isah Cauwenbergh - Proximus

Case

Save Team

Telecomoperator verlaagt zijn klantenverloop dankzij onze allround agenten Sinds een aanpassing van de wetgeving in de telecommarkt waren klanten niet meer contractueel gebonden, waardoor…

Lees verder Check alle cases

Werken bij Mifratel

Mifratel gaat dag in dag uit op zoek naar talent. Nieuwe werknemers worden vanaf dag één opgenomen in de bedrijfscultuur en krijgen alle kansen om intern door te groeien.

Bekijk onze vacatures